مصاحبه آرشیو خبر ها
لمینا: می خواهم ویدال جدید یوونتوس باشم

لمینا: می خواهم ویدال جدید یوونتوس باشم

ماریو لمینا خرید جدید یوونتوس در کنفرانس خبری اعتراف کرد، برخی از خصوصیاتش با آرتورو ویدال شباهت دارد و با حضور در یوونتوس می تواند به سطح این بازیکن برسد.

ویدال در نقل و انتقالات تابستانی امسال یوونتوس را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد و لمینا هافبک جدید یوونتوس که در روز پایانی نقل و انتقالات به تیم ملحق شد اعتقاد دارد می تواند جانشین بازیکن شیلیایی در بانوی پیر باشد.

لمینا در کنفرانس خبری معرفی خود به عنوان بازیکن یوونتوس گفت:

" فکر می کنم با ویدال اشتراکات زیادی دارم، هر دو تمایل به دفاع کردن داریم، اما علاوه بر آن مایل هستیم رو به جلو حرکت کنیم. نمی دانم آیا می توانم کارهایی او که برای یووه انجام داد را انجام دهم، ویدال هنوز ویدال است، یک بازیکن فوق العاده."

" اما من امیدوارم تجربه ای که از حضور در یوونتوس به دست می آورم بتوانم به سطح او برسم."

بازیکن 22 ساله با قراردادی قرضی و با حق خرید در پایان فصل به یوونتوس ملحق شده است. لمینا در مصاحبه خود اذعان کرد برای پیوستن به یوونتوس پیشنهاد تیم های دیگر را رد کرده است:

" یوونتوس را انتخاب کردم، به خاطر اینکه تیمی عالی است که می توانم با آن همواره برنده باشم. می خواستم بخشی از این پروژه ی بزرگ باشم."

" باشگاه های دیگری نیز به من اظهار علاقه کرده بودند، اما اولویت اول من یوونتوس بود، به خاطر اینکه این تیم الهام بخش من است."

" پل پوگبا ؟ قبل از امضای قرارداد با باشگاه با او صحبت نکرده بودم، اما امروز با او صحبت کردم تا با او آشنا شوم و ببینم او چگونه تمرین می کند."

" او به من گفت یوونتوس تیم حرفه ای است که بر روی تاکتیک ها و تکنیک تمرکز می کند. تمام تلاش خود را خواهم کرد بهترین عملکرد را به عنوان بخشی از پروژه یوونتوس انجام دهم."

" از بین بازیکنان یوونتوس، دل پیه رو بازیکنی است که بیش تر از بقیه بازیکنان الهام بخش بازی من است."

" متأسفانه در حال حاضر من مهاجم نیستم، پس در واقع نمی توانم شیوه ی بازی او را در زمین انجام دهم و از او پیروی کنم. اما باید بگویم پاول ندود نیز شخصیتی الهام بخش برای من است، بازیکنی که همانند دل پیه رو یکی از بازیکنان افسانه ای یوونتوس و هم پست من است."

" در حال حاضر او [ندود] الهام بخش بازی من است، او بازیکنی با عزم و اراده ی فوق العاده است، همانگونه که در زبان ایتالیایی به شخصیتی مانند او Grinta می گویید، دوست دارم از این لحاظ نیز مانند او باشم."

" ندود بازیکن بزرگی بود، او گل های زیادی به ثمر رساند و حقیقتاً او الهام بخش بازی من است."

هنگامی که لمینا تحت سرمربی گری مارچلو بیلسا در تیم مارسی توپ می زد، در مواقعی به عنوان مدافع به کار گرفته می شد:

" پست مورد علاقه من، یا بهتر بگوییم پست های مورد علاقه من هافبک میانی و هافبک بازی ساز هستند، به خاطر موقعیتی که این دو نقش در زمین دارند. اما اگر زمانی مجبور باشم که در دفاع بازی کنم مشکلی از این بابت وجود ندارد، برای نقش آفرینی به عنوان مدافع نیز آماده هستم و می خواهم تمام. تلاش خود را برای تیم انجام دهم"

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: